a
custom font

עצרו! רצים בשביל לרזות?

  /  מגזין ריצה   /  עצרו! רצים בשביל לרזות?

עצרו! רצים בשביל לרזות?

עצרו! רצים בשביל לרזות?

אם מישהו היה מספר לנו שיש שיטה בדוקה ופשוטה לרדת במשקל, כזו שלא תעלה לנו אגורה ותאפשר לנו להתחיל בתהליך עוד היום, בוודאי היינו קופצים על המציאה מיד. החדשות הטובות הן שהשיטה הזו קיימת. בניגוד לפעילויות גופניות אחרות שיעילות לשריפת קלוריות, כמו רכיבה על אופניים או שחיה בבריכה, כדי להתחיל לרוץ נצטרך רק נעליים ואת עצמנו. הנגישות הזו הופכת את הריצה לאחד האימונים הטובים ביותר לירידה במשקל. כדי להבטיח שנראה תוצאות מההרגל החדש, אלו כמה נקודות שכדאי לשים אליהן לב.

להתאים את עצימות האימון ליכולות

עובדה אחת משחקת לטובתך – הגוף שלך נועד לרוץ. כדי שנזכיר לו את העובדה הזו, חשוב שנתמיד בהרגל החדש. ככל שנשמור על שגרה קבועה, שריפת הקלוריות תהיה קבועה,יציבה וגם התחושה האישית שלך תשתפר.  כמו כן חשוב שנקבע לעצמנו תמיד רף חדש ונשמור את הפעילות מאתגרת כדי לראות תוצאות.

מצד שני, חשוב שנזכור שהמטרה העיקרית שלנו היא להרגיש טוב. לא יעזור לנו להשתגע ולהציב אתגרים שיהפכו את הפעילות לעינוי, לכן חשוב להקשיב לגוף ולבחון מה עובד הכי טוב בשבילך.

לא להזניח את התזונה

יש אינספור יתרונות בריצה, כולל ירידה במשקל, אבל חשוב לזכור שתזונה היא המפתח. אם נתדלק ביותר מדי פחמימות, נעלה במשקל גם אם נרוץ. לרוב, נשרוף בריצה בערך 100 קלוריות לקילומטר. חשוב שנזכור את העובדה הזו כשבא לנו משהו מתוק אחרי הריצה ונשמור את המאמץ משתלם.

לשלב אימוני כוח

חשוב לשלב אימוני כוח עם הריצה משתי סיבות עיקריות:

  • חיזוק השרירים מונע פציעות – מסת שריר גבוהה תספק לך עמידות ותמיכה.
  • שריפת קלוריות מוגברת – ככל שיש לך יותר מסת שריר רזה, כך יהיה באפשרותך לשרוף יותר קלוריות, גם בזמן מנוחה.

אם נקפיד על הנקודות האלו בשגרת הריצה, נוכל לראות תוצאות בהקדם.

Every day is a journey. For my part, I travel not to go anywhere, but to go. I travel for travel’s sake. The great affair is to move.

Register

You don't have permission to register